Saturday, October 27, 2007

Å være

I dag e eg bare. I dag e eg bare Morten å d e dailigt. Har hatt en veldi rolige dag. Vart me å rydda litt opp itte Lark in, å d e vel d ainaste eg har gjort som regnes for å var nyttig. Ellers så har eg våre me Helle og bare våre me meg sjøl. Å nå sitte eg i ai go å varm stua, mette i magen, telys på borde og rufse ver ude. Akkurat som det ska varr en høstkveld i oktober. Så nå sitte eg bare her og e. Har ikkje någen bekymringar i hove mitt(tog ikkje me meg hjem lekser denne helgå, og nå e lark-in gjønåført), så nå kan eg bare nyda at eg e. Eg har savna d en del denne høsten å bare varr. Men d e någe eg må for min egen del. Å d e virkel kjempe godt. Så min oppfordring t dåkk e å bare varr av og t. D e sunt.

4 comments:

Maria said...

det å bare ver e ein god ting. pust litt ekstra på både utpust å innpust å ta deg tid te å vær en del av sammenhengen :p

Cathrin said...

d e bra å bare ver:D'

kommenter folkens... morten vil isje skriva merr før em k0ommentere:D

Hanne Matilde said...

Morten :)
Du e så bra når du bare e Morten!:)

Camilla Kristiine said...

Eg og like deg, Morten når du e Morten!!!Eg synes du e konge, og eg e veldig gla i deg!!!!Du e topp!!!!!
Og husk-DU E LOVED!!!!