Thursday, August 30, 2007

Takk Gud!

I dag har vart en strevsom dag. Live e ikkje alltid en dans på roser. Di dagane som e et ainaste kav komme rett som d e. En sånnen dag har eg hatt i dag. Den har liksom gått, men eg har våre trøtte å sliten haile dagen, å litt vemodige. Itte en sånnen dag så e d godt å setta seg ner, sette på nydelige lovsangsmusikk, å få fokusera på Gud. Få fokusera på d goa Gud jørr. Fokusera på ting som e positivt.

Så i dag va d kjempe godt å setta seg ner å takka Gud for alt d goda i live mitt. Å vida at han elske meg. Sånn som eg e, å han vil bruga meg t å gjørr store ting. D e godt å vida. Gud e min trøst.

Takk Gud!

"Fyll våre liv med din sang
La din Ånd bryte fram
La dine under skje midt i blant oss
Herre rekk ut min frelser hånd."

6 comments:

Anette said...

Det hørtes ud som ein fin avslutning på dagen =) Det e godt å ver med Gud. Nå blei eg inspirerte te å ver med Gud. Takk.

Anonymous said...

BRA! d e godt å hørra såndt å få en påminnelse om at Gud elske oss:D
Men en heilt aen ting: eg syns ordtage (eller ke d kalles) "Livet er ikke alltid en dans på roser" e litt rart/teit, d e heilt greit hvis d e snakk om roseBLADER, men hvis d e snakk om heile busken så hørres ikje d godt ud:P

Mvh Slaghøken

Anette said...

Godt poeng, Slaghøken ;)

Guri said...

Å ver me Gud e aldri någen dom ting, eg e alt for dårlig te d... Men kanskje eg ska ta inspirasjon som di andre å setta meg ner litt..;)

Uannz, eg har ikkje falske crocs, tenkte når d jallt jobb fekk d ver skikkeligt, di falske e uden demping å då e møje av gronnen vekke..;)

Håbe du har d bra vennen min. Sko gjerna troffe deg snart..!

Cathrin said...

livet e en dans på roser, men av å te må me dansa på tornene... å d e isje mye godt sga eg lova deg...

Guri said...

Ååå.. D frista, men e reist te London den dagen! Me får sjå seinare..;)