Wednesday, May 02, 2007

Tiå går

OIOIOI!!! Nå va d plutseli mai. Tiå flyr altså. Tenkte bare å skriva bittelitt om ke som skjer for tiå. Akkurat nå sitte eg i stuå, d lukte deiligt burritos i heila huse. D e nemli dagens middag. Eg hørre på en CD av et kor som hette KorIde, di komme fra Karmøy tror eg. Fant ud i dag at d e veldi fint me goe kor. D e bare kjempe bra. Glede meg t eg ska ha kor neste år, d blir digg. Nå blai eg ropt t middag, så d va alt eg fekk ti t å skriva. "Månedens" bloggen om Dream Theatrh komme så fort eg gidde skriva an. Åsså ska eg snart begynna å hørra på The Killers som e månedens band. Men me snakkes! Veldi kjekt om eg får hørra fra deg på kommentarlistå;)

11 comments:

Anonymous said...

The Killers!!!=)

Anonymous said...

Det va bare meg (Hanne) Som prøvde anonym å det fynka jo tydeligvis;)
Ja men det eg egentlig sko sei va at det blir aller best med The Killers:) Eg sitte å hørre på de nå:)
Klem fra Hanne...

Maria said...

å koss gjekk det med den tyske byen?

Morten said...

Eg tror d går bra me den tyske byen. E ai stonn t me ska framføra

Maria said...

du får gje beskje om eg kan vær te (meir?) hjelp då...

Anette said...

Kor bler det av dvergekomitéen, det lure eg på!

Camilla Kristiine said...

Synes d e saa kult at du har mnds band. Kjekt aa lesa bloggen din. Du eg e heima aleina omtrent aen kvar helg...kanskje me kan ta ein spelekvell, eller for all del..eg kan ta med pizza og digg, saa tar me d hos daakke...koseligare hos daakke:)
Ke seie du...ska me finna paa noge saann...invitera folk og litt saann??!!!

Anette said...

hva skjer`a, bagera?
Ingenting, Tingeling!
"blunke, blunke"

Maria said...

ikke en dritt, brad pitt :)

Anette said...

Tiå går,
Damien består...

Anette said...

Haha, den va morsom :)