Saturday, March 03, 2007

En liden livs rapport

Hai, hai:)


Nå tenkte eg at d va på tide me en blogg som saie litt om meg å mitt liv for tiå. En liden oppdatering.


Det e søndagsmorning, klokkå e ni minutt på ni. Morten sitte på romme sitt, me lap-toppen sin ståande på pulten. "Himmel" av Sigvart Dagsland svive i baggrunnen. Han ser med gjvene mollomrom ud vinduet på udsikten øve vig si. Det e en rolig fin morning, å solå titte til og med fram av og te. Hehe, bare en liden stemnings analyse:)


Vartfall, eg sitte vartfall her. La meg såpass tili i går at eg ikkje klarte sova lengre enn klokkå 8. Å ke ska en finna på så tili morning? Har hatt ai veldi rolige helg denne helgå. Sko egentli t vaulali på et lederkurs, men så fekk eg migrene fredags morning så då blai eg liggane store deler av fredagen. Så då blai eg jemma. Å siden dette enorma hoveverke på fredagen så va eg litt "slått ud" i går åg. Så helgå har blitt brukt mest t å bli hailt friske ijen. Men siden eg va i stuå i haila går så e d mye muli at eg ikkje har så mye å jørr i dag.


Men d kanskje mest dramatiska som har skjedd i d sista e nok at det bali slutt mellom meg å Hanne i vinterferien. Eller d forjekk ikkje veldi dramatisk, men d va jo en stor omveltning i live mitt( og hennas og for såvidt). Å d va veldi merkelig. Veldig uvant å ikkje ha kjerest lenger. Men d va slutten på en epoke, som min gode venn Helle sa. Det va eg som gjorde d slutt då, så sleppe dåkk å gå å tenka på d.


Ellers går eg fortsatt på musikklinjå på lundehaugen. Å d e fortsatt veldig kjekkt. Eg tenkte faktisk litt på dette en dag. Å då jekk d opp for meg kor fornøyd eg egentli e me å gå der. Det e liksom bare plassen for meg. Her får eg virkeli udvikla meg på mange områder som eg har lyst å udvikla. Eg vokse mye som menneske og, å det e litt vanskeli, men veldig bra syns eg. Så min konklusjon blai at luni e perfekt for meg:) Å den blai eg veldi fornøyd me. Eg e på rett plass.


Jaja, d va vel alt. Lure dåkk på någe så legg ijen en kommentar. Eller legg ijen en kommentar uansett, åsså viss du sko lura på någe så skrive du jo d i kommentaren. Men kommenter uansett du. For d e så sinnsykt kjekt. Sette veldi pris på d. Blir kjempe gla av d;)

4 comments:

Anette said...

Hei hei Morten.

Det va gøy å få ein liden oppdatering. Sol hørres fint ud, eg lengte itte våren!!!

Eg blei veldig gla då eg leste kor godt du trives på Luni :) godt at du har fonne plassen for deg!

Kos&Klem fra Anette
ps: kanskje eg ringe deg ein dag!?

Cathrin said...

sånn va d i morten sitt liv for tiå... nyt livet på lundehaugen mens du kan... for eg love deg, d bler isje bedre enn d d e i fussteklase...

Maria said...

Eg lure litt på kor det e blitt av Vamp ;)

Morten said...

Vamp e på vei:) Har bare ikje hatt energi t å skriva bloggen ennå. Men eg har an i håve.

Takk for at du passe på meg Maria:)