Wednesday, March 21, 2007

Eg blai tikkt

Hei, eg, som så mange andre, har nå blitt tikkt på bolgg-tikken.

Tingen går visst ud på at når en blir tikka må en skriva 6 rare fakta om seg sjøl. Så her komme di:

- Eg syns High School Musical e kjempe kule. Eg får lust t å dansa av musikken. Knall kult!
- Eg fekk 2er på min fuste engelskprøve på ungdommsskolen, å på skriftli eksamen i faget i 10ende fekk eg 5er. Snakk om forbedring.
- Panelet på rommet mitt har vært inne i store dinosaurfigurar. Så av og te føle eg at eg e inne i en dinosaur.
- Når eg jekk i 7. va yndlings musikken min musikalsangar. Likte veldig godt de store orkestårå som spelte t. Musikalsangar uden orkester va ikkje så kult. Lige fortsatt musikalsangar me store orkester veldi godt, men nå lige eg en del aent åg.
- Eg syns "The Sims" e kjempe kjekt.
- Eg suns orange e en kjempe kule farge( t manges frustrasjon). Suns for det mesta alle orange ting e kule.

D e då bare en person som har en blogg som eg lese som ikkje e blitt tikkt. Så eg får tikka hu. Tikke herver den tubaspillende Vigrestadjenta i klassen min: Helene

Her e reglane for denne blogg-tikkenen:
Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.God fornøyelse!

5 comments:

Anette said...

Panel inne i dinosaurar? Nå forstår eg ingenting! Ka e historien? Dette har eg aldri visst om og eg har jo budd der i mangfoldige år!!

Eg føle meg snytt for "inni dinosaur-følelsen". Hrmf...

Morten said...

Okey, her e historien: Det va en dinosaurudstilling i kongeparken. Å når di sko ta å riva udstillingen ner ijen så fekk far me seg masse plankar som disse dinosaurane hadde vart bygd av. Far tog disse plankane me hjem å innreda lofte me di.

Solfrid said...

eg måtte skriva 12 ting ja, når eg blei tikka 2 gange...så sårri...:)

Maria said...

Eg vett at det bare e 4 april, men eg vett jo kje ein gång ken så e månedens artist, eller ken så va meine eg, itte Vamp...

God påske åssån.

Maria said...

Zycze Ci wesolych swiat wielkanochych, smacznego jajka i mokrego Smigusa Dyngusa :)

...

eg ønske deg ein god påske, smakfulle egg, og en blaut påskemandag (får forklare den seinere, i min blogg muligens...)